Saša Divjak
Delavnica NI namenjena tistim, ki programiranje že dobro obvladajo. Namenjena je učiteljem (predvsem fizike in matematike, lahko tudi drugih naravoslovnih in tehniških ved), ki bi se radi šele naučili osnovnih veščin, ki bi jim omogočale spreminjanje obstoječih računalniških animacij in simulacij, ali pisanje lastnih krajših programiranih primerov. V bistvu naj bi bila delavnica uvod v serijo kasnejših videokonferenčnih srečanj, serijo lastnih programerskih izkušenj in občasno skupno delo v računalniški učilnici.
Delavnica naj bi najprej poskrbela za motivacijo, čemu tudi učiteljem-neprogramerjem pride prav poznavanje osnov programiranja. Ogledali bi si nekaj zanimivih zgledov v originalni in spremenjeni obliki. Razbili naj bi tudi občutek, da je programiranje lahko le domena izkušenih programerjev. V nadaljevanju bomo spoznali nekaj različnih možnosti, kako lahko tudi neprogramer kaj malega sprogramira. Končno se bomo posvetili dvema programerskima okoljema, ki sta primerni za začetnike: Python in JavaScript. Povedali bomo seveda, zakaj takšna izbira. V obeh primerih bo poudarek na preprostih, grafično podprtih primerih (2D in 3D grafika). Cilj delavnice je tudi podrobna določitev, v kakšni obliki in kdaj ter s kakšno vrednostno vsebino naj bi potekala kasnejša (večinoma videokonferenčna) srečanja.
Smiselno je, da bi imeli udeleženci delavnice s seboj svoje tablične ali prenosne računalnike.