SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

Don Kihot v visokošolskem izobraževanju? Ali: kako izboriti boj z institucionalnimi mlini na veter in podpreti na učečega osredotočen e-listovnik?

V predstavitvi se bomo seznanili z raziskovalnim projektom uporabe e-listovnika v Mahari na Pedagoški fakulteti Univerze na Dunaju. Poudarjene bodo raznolike didaktične možnosti v Mahari in priložnosti za na učečega osredotočeno učenje ter lastno organizacijo učenja. Predstavljen bo tudi odziv študentov in profesorjev, ki si uporabili e-listovnik na tak način, predvsem z vidika prevzemanja lastne odgovornosti za strategije reševanja problemov med študijskim procesom (predstavitev primerov dobre prakse).

Ob raziskovalnih premislekih se predstavitev osredotoča na uporabne scenarije (npr. Kako so lahko učenci v Mahari tudi učitelji? Kako se prepustiti izzivom spremenjene vloge učitelja in učenca – zamenjava vlog. Kakšna je refleksija v Mahari? Kako lahko Mahare podpre prevzemanje vlogo učenca kot odločevalca o lastnem učenju?) Še več, skupaj bomo razmišljali o strateških in pedagoških korakih, ki so potrebni za uvajanje na učečega osredotočene e-listovnike, ki spodbujajo sodelovalno učenje, in načinih, kako spodbuditi učitelje in učence k takemu načinu učenja in poučevanja.

 

dr. Thomas Strasser, Pedagoška fakulteta na Dunaju, Izobraževalni tehnolog, izobraževalec učiteljev, mednarodni govorec. Raziskovalno delo: tehnološko obogateno poučevanje (jezikov). Družabna omrežja, splet 2.0. virtualna učna okolja, e-listovnik, mobilno učenje, avtor znanstvenih člankov, učbenikov, metodoloških publikacij. Recenzent znanstvenih revij in mednarodnih konferenc o e-učenju in poučevanju. Prejemnik post-doktorske štipendije. www.learning-reloaded.com | @thomas_strasser

Kategorija: Četrtek, Program