15:00-16:30 |
Sejem daj-dam
Moderatorji: Nives Markun Puhan, Liljana Kač in Simona Cajhen
Šolska knjižnica & spletni dnevnik, Korak k medijski pismenosti, Urša Bajda, Nevenka Mandelj
Učenje na daljavo, Andrej Oberwalder Zupanc
Spletno orodje Socrative in poučevanje s tabličnimi računalniki, Mateja Tovornik
Kurikularne povezave v pedagogiki 1 na 1 omogočajo kompetence 21. stoletja, Iztok Škof
Uporaba e-listovnika v razredu, Polona Trop, Petra Čalić
Sodelovalno reševanje problemov pri opravljanju kolesarskega izpita, Andreja Žavbi Kren
Preverjanje in ocenjevanje znanja s kvizom v Moodlu, Mojca Dolinar, Marija Pisk
E-listovnik v formativnem spremljanju znanja pri pouku matematike: krog in krožnica, Elizabeta Žabkar
Poglej doma, ustvari v šoli, Dagmar Logar
Prednosti in izzivi uporabe tabličnega računalnika pri pouku, Irena Gole
IKT kot pomoč pri odkrivanju šibkih področij znanj posameznika in uporaba teh podatkov za individualizacijo pouka, Janja Jakončič, Tanja Ahčin
Učenje v naravi z uporabo tabličnih računalnikov, Brigita Klemen, Alenka Žerovnik
E-listovnik: “Boljši sem in imam dokaz!”, Lea Senica
Uporaba videokamere pri refleksiji in spodbujanju jezikovnih zmožnosti pri najmlajših otrocih, Bernarda Hvala, Dejan Čegovnik
Učenje programiranja na primerih iz elektrotehnike, Tomaž Kušar
E-listovnik – učitelju v pomoč, Anita Smole, Sonja Strgar
Sodelovalno delo in učenje s tabličnimi računalniki, Boštjan Papež
Tablični računalnik in barvni kontrasti pri pouku likovne umetnosti, Franc Grobelšek
|
Vabljena predavanja
Moderator: Amela Sambolić Beganović
Tek za učečimi – Poučevanje na razprodaji na Facebooku , Jens Haugan
New-age raziskovanje in individualizirano učenje za ves Facebook, Boris Berenfeld, Tatiana Krupa
Evropske digitalne kompetence Barbara Neža Brečko
Kompetence za 21. stoletje v projektu Uvajanje e-gradiv in e-storitev, Simona Slavič Kumer
Podpora pri uporabi razvitih e-vsebin in e-storitev – zgodba pilotnega projekta, Janko Harej, Amela Sambolić Beganović
Odprto izobraževanje na Osnovni šoli Savsko naselje in v Vrtcu Trnovo v okviru iniciative Opening up Slovenia, Verica Šenica Pavletič, Suzana Antič, Mihajela Črnko, Marjeta Pučko
posnetek
|
Kratke predstavitve: učenje
Moderator: Susanne Volčanšek
Želimo si učence, ki bodo znali načrtovati svoje učenje! (Spodbujanje ustvarjalnosti s pomočjo e-listovnika pri angleščini, slovenščini in ljudskih plesih), Magda Doberšek, Nataša Robič, Tina Zendzianowsky Čavš
Uporabniška izkušnja uporabe Eu-folia, Katarina Bizjak Slanič
Medpredmetna povezava v učnem okolju Mahara, Jožica Tratar, Breda Kerčmar, Slavica Balek Haddaoui, Sandra Vereš
Izdelava spletne strani za učno podjetje s storitvijo Googlova spletna mesta, Janez Černilec
Drevo v treh letnih časih, Simona Zobec, Ivanka Federnsberg-Turinek
Tudi jaz @prostovoljim: uporaba družbenega omrežja Twitter v višješolskem programu Organizator socialne mreže, Janja Rakovec
posnetek 1.del posnetek 2.del posnetek 3.del
|
Kratke predstavitve: učenje
Moderator: Suzana Ramšak
Kako najbolje izkoristiti čas v razredu, ko so učitelji in učenci skupaj, Rafaela Kožlakar, Breda Gruden, Stanislava Polajžer, Bernarda Trstenjak, Maja Vičič Krabonja, Viljenka Šavli
Spletkova učilnica za obrnjeno učenje, Mojca Pozvek
EUFOLIO – PRVI KORAKI pri zgodovini, Mitja Turk
Uvajanje listovnika v okviru projekta EUFolio, Suzana Cvirn Guček, Anka Novak Ćehajić, Daniela Potočnik, Tone Krajnc
Spletno raziskovalno učenje robotike, Andrej Koložvari
posnetek
|
Kratke predstavitve: učenje
Moderator: Silva Kmetič
E- portfolio otroka kot izhodišče za načrtovanje tem in projektov v vrtcu, Darija Hohnjec
Učenje geometrije z ali brez IKT?, Silva Kmetič, Tomaž Miholič, Vinko Zobec
Z GeoGebro na tablicah nad funkcije, Simona Pustavrh
Razvoj digitalnih kompetenc pri delu z nadarjenimi učenci, Nela Bejat Krajnc, Bor Černec
S tabličnim računalnikom pri pouku likovne umetnosti ter tehnike in tehnologije, Frančiška Hvalc
Razvijanje kompetence učenje učenja z uporabo IKT, Damjana Krivec Čarman
posnetek – 1.del posnetek – 2.del
|
Kratke predstavitve: učenje, poučevanje, vrednotenje, varnost, prostor, podpora
Moderator: Barbara Lesničar
S pomočjo spletnega okolja učenci razvijajo kritično mišljenje in se urijo v načrtovanju in evalviranju svojega učenja, Maruša Bogataj, Katja Knific, Branka Vodopivec, Eva Traven
E-učbeniki prihodnosti, Matija Lokar
Gluh sem – nalogo bi rad prekretal, Katja Kastelic, Romana Kolar, Veronika Ciglar
(Ne)varna uporaba interneta v šoli, Iris Kravanja Šorli, Tatjana Božič Geč
Odprto učno okolje v 3. razredu, Mateja Pintar
Razvijanje kompetenc z igranjem dopisnega šaha, Viktor Jemec
posnetek
|
NeTičNeMiš
Moderatorji: Mojca Suban, Alenka Andrin in Radovan Krajnc
Evropski teden mobilnosti, Nada Rajtman
Vrednotenje nalog iz e-učbenika in diferencirano preverjanje naravoslovnega znanja v e-učilnici, Manja Kokalj, Uroš Ozmec, Franc Jakoš
Z mobilnikom po zaklad, Polona Vodičar, Tadeja Zupanc
Francoska revolucija, animirana izobraževalna igra, Bostjan Kernc, Nina Arlič, Miha Kavšek
IKT je bila ključni dejavnik pri izdelavi projektne naloge v okviru projekta Slovenski učni krogi, Roman Živič
Glasovanje v oblaku, Maja Kosmač Zamuda
Video predstavitev kot prednostna komponenta e-listovnika pri iskanju zaposlitve, Dejan Paska
Naj bom e-vremenar? Zakaj ne? Jezerka Beškovnik, Maja Gržina Cergolj
Sodelovalno učenje fizike s tablicami, Mirijam Pirc
Zvrnjeno učenje preko foruma v spletni učilnici, Mojca Janžekovič
Tablični računalniki in spletne interaktivne naloge za učenje in poučevanje angleščine, Vera Stoilov Spasova
Sodelujem in vrednotim tudi s pomočjo e-orodij, Tina Žagar Pernar, Tatjana Lotrič Komac
Plakati za vse – GLOGSTER, Robert Murko
Kaj je obrnjeno poučevanje? Janja Androić, Franci Kolar
Kemija je padla na glavo, Irena Rutar
posnetek
|
17:00-18:30 |
Kratke predstavitve: vrednotenje
Moderator: Tanja Rupnik Vec
Šport skozi Nikine oči, Danijela Ledinek, Nika Grešovnik
eListovnik v funkciji formativnega spremljanja – Veščine sodelovanja in komuniciranja pri pouku psihologije, Jasna Vuradin Popovič, Tanja Rupnik Vec
Dijaku prijazno skupinsko ocenjevanje znanja ob podpori e-listovnika, Tina Petkovšek
Načrtovanje, izvedba in vrednotenje dramatizacije mitološke zgobe ob podpori IKT tehnologije, Nataša Plevnik, Danijela Radjen
Različni pogledi na e-listovnik in njegova vloga v procesu učenja, Leonida Novak, Ada Holcar Brunauer
posnetek
|
Kratke predstavitve: poučevanje
Moderator: Irena Simčič
Začetno učenje jezika na daljavo, Špela Bagon
(Ne)omejene možnosti poučevanja slovenščine na daljavo – dopolnilni pouk slovenščine na daljavo, Monika Kovačič
Obrnjeno (flipped) učenje ter denarni fenomeni v angleščini, Margit Berlič Ferlinc, Maja Urlep
Osnove programiranja z uporabo App inventorja in načel kombiniranega učenja, Boštjan Resinovič
posnetek
|
Kratke predstavitve: poučevanje
Moderator: Sonja Rajh
Od vrta do Facebooka – in kaj je vmes? Urška Bučar
Tablica pri pouku: pomoč ali ovira, Nataša Jeras
Raba tabličnega računalnika pri pouku v 5. razredu, Irena Gole
Prilagajanje dejavnosti v 3. razredu učencem z motnjami branja in pisanja, Anita Smole, Sonja Strgar
Ali se učenci znajo samostojno učiti s spletom, Anamarija Jeler
E-listovnik v karierni orientaciji osnovnošolcev, Bojana Breznikar
posnetek
|
Kratke predstavitve: poučevanje
Moderator: Igor Lipovšek
Pošiljanje rezultatov računalniško podprtih demonstracijskih meritev na mobilne naprave in njihova individualna obdelava, Milenko Stiplovšek, Samo Božič, David Kimovec
Uporabimo tablico, ko se splača, Nataša Kralj
Kako začeti s poučevanjem programiranja, Matija Lokar
Med prosojnicami in spletom, Ksenija Bračič Bračko
Spremljava pouka – Kako učenci/dijaki uporabljajo tablične računalnike?, Samo Božič
posnetek
|
Kratke predstavitve: podpora, prostor
Moderator: Mateja Sirnik
Digitalne kompetence pri učiteljih razrednega pouka, Tine Pajk
Izobraževalna igra – Aladin in njegova leteča preproga, Franc Jakoš, Mirko Đukić, Domen Verber
Vrednotenje digitalnih kompetenc skozi tekmovalni ciklus multimedijskih vsebin, Andrej Kociper
Mobilna aplikacija MojKomunikator, Vlasta Lah, Tina Črnič
Podpora učiteljem pri vpeljavi IKT, Klemen Urankar
posnetek
|
NeTičNeMiš
Moderatorji: Mojca Suban, Alenka Andrin in Radovan Krajnc
Misliti ali ne misliti – to ni več vprašanje (Razvijanje kritičnega mišljenja pri osnovnošolcih s pomočjo IKT), Vesna Gros, Renata, Krivec, Petra Mikeln
Otov indeks – izobraževalna računalniška igra, Tajda Štrukelj, Maja Šušteršič, Gorazd Vasiljević
Sezuti maček – izobraževalna računalniška igra za učenje dveh algoritmov, Ida Femc, Sara Ferlin, Klaudija Humar, Sabina Perenič
Tri – three blog, Alenka Pokeržnik, Janja Petar Ipšek, Branko Bele
Uporaba OneDrive pri šolskem delu, Majda Šubic
Z IKT do lastnega učnega gradiva, Barbara Hebar
E-učni listi ter učenci s posebnimi potrebami, Boštjan Papež
Učinek refleksije učenca na vrednotenje skupinskega sodelovalnega dela 1 : 1, Jerica Glavan
Skrivnostni Surini, Lucija Žnidarič, Aleša Žandar, Tadej Bogataj, Matej Zapušek, Jože Rugelj
Tangram, Lidija Jug
Preverjane znanja s pomočjo mobilnih naprav, Dragica Budić Banović
Avtentični pouk in terensko delo inovativnega oddelka v Avstriji, na Poljskem in v Londonu na podlagi koncepta inovativne pedagogike 1:1, Bernardka Radej
Z računalniško-izobraževalno igro po sledeh atlantide ter po osnovnih poteh programiranja funkcij in procedur, Katja Skubic, Davor Zupan, Sara Drožđek, Matej Zapušek, Jože Rugelj
Vse je lahko zgodba, Boris Volarič
Razvijanje jezikovnih spretnosti skozi medpredmetne povezave – primer spletnega dnevnika pri pouku angleščine v devetem razredu osnovne šole, Mojca Filipčič
posnetek
|