SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

Spremljava pouka – Kako učenci/dijaki uporabljajo tablične računalnike?

Samo Božič, Zavod RS za šolstvo, OE Nova Gorica

V prispevku bomo prikazali, kako pogosto so se učitelji odločali za uporabo e-učbenika, spletne učilnice, socialnih omrežij, preverjanje znanja z IKT ipd. Zavod RS za šolstvo opravlja spremljavo na šolah, ki so vključene v projekt Uvajanje in uporaba e-vsebin in e-storitev. Svetovalci smo v drugem obdobju spremljanja pouka, od decembra 2013 do januarja 2014, med drugim ugotavljali, kako učitelji uporabljajo IKT naprave in kako učenci oziroma dijaki uporabljajo tablične računalnike. Različne načine uporabe IKT tehnologije v razredu smo določali iz dveh baz podatkov, to je zapisov svetovalcev s spremljave in zapisov v sprotnih pripravah učiteljev. Načine uporabe smo združevali v 14 kategorij dejavnosti učitelja in 16 kategorij dejavnosti učencev. Pri analizi smo uporabili malenkostno prirejeno klasifikacijo, ki je bila prvič objavljena v Dodatnih smernicah in didaktičnih napotkih za smiselno vključevanje IKT v pouk fizike.

Kategorija: Četrtek, Program