Vabimo vse strokovnjake, ki delujete na področju vzgoje in izobraževanja, da aktivno sodelujete s svojim prispevkom na konferenci na enem od treh področij:
A. e-listovnik, mobilno in spletno raziskovalno učenje in poučevanje
B. kombinirano, zvrnjeno (flipped) učenje in poučevanje ter izobraževanje na daljavo
C. učenje in poučevanje ena na ena, z mobilnimi napravami »prinesi sam« in s pomočjo spletnih izobraževalnih iger
Izbrano področje lahko predstavite z eno od 6 tem:
a. učenje, b. poučevanje, c. vrednotenje, d. varnost, e. prostor, f. podpora.
V šolah so tablice, e-učbeniki in pametni telefoni povsod; skoraj vedno smo omreženi. Učimo se pred uro, med uro, po uri, beremo, pišemo, snemamo, slikamo, delimo, prenašamo, zato bodo take tudi tematske steze in prispevki v njih.
Razvojno in raziskovalno delo ter rešitve, izobraževanja in primeri iz prakse naj bodo prikazani v skladu z izbranim področjem in opisano temo (npr. B., c – kombinirano učenje in poučevanje in vrednotenje).
Programski odbor SIRikt 2014 bo ocenjeval prispevke glede na naslednje kriterije: skladnost povzetka z usmeritvijo konference, jasno opredeljeno izbrano področje in opisano temo, povzeto bistvo in vodilno idejo prispevka, zapisane utemeljitve, reference avtorja/jev in oddani prikaz predstavitve.
Izbrane prispevke bo odbor razvrstil v ustrezno obliko predstavitve na konferenci (kratka predstavitev, predstavitev v Odprti učilnici, NeTičNeMiš, Sejem “daj-dam”, delavnica).
Vsak avtor lahko sodeluje z največ dvema prispevkoma (kot avtor in soavtor).
Pomembni datumi
- Rok za oddajo prispevkov (podaljšan):
14.20. 3. 2014. - Prijava prispevkov je bila odprta do 20. 3. 2014.
- Rok za povratne informacije o uvrstitvi na konferenco in obliki predstavitve: 4. 4. 2014.
Želimo si, da bi tudi SIRikt 2014 pokazal skupno delo učiteljev, vzgojiteljev in drugih pedagoških delavcev ter ravnateljev v iskanju didaktičnih rešitev, medsebojnem spoznavanju dosežkov, v medpredmetnem in sodelovalnem duhu z veliko vzajemnega učenja.
Programski odbor konference SIRikt 2014