SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

Prilagajanje dejavnosti v tretjem razredu učencem z motnjami branja in pisanja

Anita Smole, Sonja Strgar, Osnovna šola Vide Pregarc

V prispevku predstavljamo primere dejavnosti, izvedene v tretjem razredu, ki so prilagojene značilnostim otrok z motnjo branja in pisanja. Dejavnosti smo z učenci izvedli pri rednih urah oziroma pri dopolnilnem pouku, primerne pa so tudi za izvajanje pri drugih oblikah pomoči kot predpriprava na obravnavo pri rednem pouku. Pri pripravi dejavnosti smo uporabili programe StoryboardThat (za podkrepitev besedila z ilustracijami), XMind (za pripravo miselnih vzorcev s ključnimi pojmi in bistvenimi podatki pri obravnavani snovi), PowerPoint (za pripravo vaj za utrjevanje tehnike branja), Quia (za pomoč pri urejanju zaporedja dogodkov), prav tako pa še storitev Google Drive (na ta način je učenec ves čas voden pri branju). Učenci so bili ves čas visoko motivirani za delo, čeprav je bila osrednja nit posamezne dejavnosti branje oziroma pisanje, kar pri ustavljenem načinu dela pogosto predstavlja veliko težav. Pri delu pa so bili tudi uspešnejši. Hkrati pa smo posredno razvijali tudi spretnosti, potrebne za digitalno pismenost.

Kategorija: Četrtek, Program