SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

Z IKT do lastnega učnega gradiva

Barbara Hebar, Osnovna šola Dobje

Uporaba IKT učiteljem omogoča, da učencem nove pojme prikažemo bolj konkretno oziroma nazorno, kar ima v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju pomembno vlogo pri njihovih predstavah. Z namenom, da učenci sami, z raziskovanjem, pridobivanjem informacij in uporabo IKT, oblikujejo nazorno učno gradivo, sem z drugošolci izvedla medpredmetni projekt Igre naših babic in dedkov. Učence sem seznanila z oblačno storitvijo Google Drive in jih naučila osnovne uporabe dokumenta v skupni rabi. Vanj so vpisovali opise različnih starih iger in izštevank, ki so jim jih povedali njihovi stari starši ali pa so jih s pomočjo staršev našli prek spletnega brskalnika. V nadaljevanju so z uporabo kamere na tabličnem računalniku pripravili predstavitev stare igre v obliki posnetka izvajanja te igre. S pomočjo snemalnika zvoka so posneli izštevanko, ki so si jo na podlagi starih izštevank izmislili sami. Nastale posnetke sem naložila na YouTube, kjer smo si jih tudi ogledali. Takšna oblika dela se je izkazala za zelo uspešno. S svojo raznovrstnostjo je motivirala učence različnih učnih stilov, učenci so razvili nove veščine pri uporabi IKT, njihovo znanje pa je bilo pridobljeno prek izkustvenega učenja in timskega dela. Tudi učenci so bili s potekom dela zadovoljni ter ponosni na nastanek njihovega učnega gradiva.

Kategorija: Četrtek, Program