SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

Načrtovanje, izvedba in vrednotenje dramatizacije mitološke zgodbe ob podpori IKT tehnologije

Nataša Plevnik, Danijela Radjen, Osnovna šola Globoko

Sodobni didaktični pristopi postavljajo učenca v položaj aktivnega sooblikovalca pouka,ki sodeluje pri načrtovanju, izvajanju in vrednotenju tematskega sklopa. Vse se dogaja okoli osrednjega problema, ki se ga učenci lotevajo na podlagi svojega predznanja, izkušenj, individualnih pričakovanj in sposobnosti. Učitelj je mentor, ki usmerja in koordinira pouk, je aktivni opazovalec, ki spremlja napredek učenca in pomaga učencu napredovati. Pomembno vlogo dobivajo različna e-orodja, naj bodo to informacije na spletu, e-učilnice ali e-naprave, s katerimi posredujemo informacije.

Učitelju elementi formativnega spremljanja pomenijo okvir, v katerem lahko skupaj z učencem sooblikuje korake dela. Ti koraki dela so naravnani na individualne zmožnosti učencev. Učitelj lažje udejanja elemente diferenciacije in individualizacije. Če te korake postavimo v virtualno okolje, kot je elektronski zvezek ali e-listovnik, je individualen pristop učenca k raziskovanju problema še močneje omogočen in učenec je dodatno motiviran z možnostjo uporabe IKT tehnologije.

Prispevek prikazuje, kako lahko pri pouku združujemo elemente formativnega spremljanja, sodelovanja, komunikacije, ustvarjalnosti in IKT tehnologije. Učenec pridobiva znanje in veščine na individualen način ob podpori učne skupine in e-orodij.

Ugotovili smo, da so bili učenci bolj motivirani za delo, saj so se počutili kot aktivni sooblikovalci pouka. Svoje delo so samovrednotili in ga nadgrajevali.

Kategorija: Četrtek, Program