SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

IKT kot pomoč pri odkrivanju šibkih področij znanj posameznika in uporaba teh podatkov za individualizacijo pouka

mag. Janja Jakončič, Gimnazija Poljane, Ljubljana, Tanja Ahčin, Gimnazija Franceta Prešerna, Kranj

V prispevku je prikazan primer uporabe ustreznega informacijsko-komunikacijskega  orodja za vrednotenje znanja dijakov kot pomoč za pripravo dijakov na zaključni izpit. Del priprave na eksterni preizkus obveznih in izbirnih  predmetov na maturi je tudi reševanje javno objavljenih maturitetnih pol in s tem preverjanje izpitne pripravljenosti dijakov. Dijaki se še premalo zavedajo pomena pravilnega predmaturitetnega testiranja ter povratnih informacij, zato je priprava dijakov na zmožnost samoevalvacije težja naloga, ki zahteva učiteljevo strokovnost in veliko časa. Pomembno je doseči samostojnost dijakov pri reševanju pol, zagotoviti ponudbo nalog po meri uporabnika, vzpodbujati uporabo informacijsko-komunikacijskih tehnologij pri učenju ter najpomembnejše, iskati možnosti razvoja in uporabe novih metod poučevanja in učenja. Zato smo preverili, ali si lahko z ustreznim orodjem olajšamo evalvacijo matur v smislu analize rezultatov vsakega posameznika, iskanja snovi, ki jih dijaki najmanj obvladajo, uporabe teh podatkov v razredu in vzpodbujanja medsebojnega sodelovanja dijakov, sodelovanja dijakov in učitelja ter zdrave tekmovalnosti med dijaki. Maturitetne naloge smo ustrezno kategorizirali, jih integrirali v izbrani informacijski sistem, dijake aktivno povezali in avtomatizirali del učiteljevega dela. Ugotovili smo, da lahko na ta način izboljšamo pripravo na zaključno testiranje, vzpodbujamo izobraževanje na daljavo, razvijamo zvrnjeno učenje in uvedemo igrifikacijo kot motivacijo za učenje.  

Kategorija: Četrtek, Program