SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

Uporaba e-listovnika v razredu

Polona Drenik Trop, Petra Čalić, SŠFKZ

Prispevek opisuje konkretno uporabo e-listovnika v razredu pri delu z dijaki na Srednji šoli za farmacijo, kozmetiko in zdravstvo v Ljubljani. Projektni tim sestavlja šest profesoric in dva oddelka dijakov kozmetične smeri.

Članek predstavlja uporabo e–listovnika pri predmetu podjetništvo. Dijaki so skozi proces uporabe e-listovnika pri pouku opravili zaporedje štirih ciklov na temo ustvarjanja podjetja: od iskanja poslovnih idej do nastanka virtualnega podjetja. Poslovni načrt in predstavitev novega podjetja sta vpeta in predstavljena v e-listovniku. Dijaki so si v okolju Mahara z uporabo forumov med seboj izmenjavali izkušnje, kritično prijateljevali in delili mnenja.

Dijaki so ves čas imeli pomoč profesoric, ki poučuje predmet podjetništvo in profesorico računalništva, ki je nudila tehnično pomoč pri spoznavanju okolja Mahara in drugih računalniških programov.

Dijaki so po končanem delu in zaključku četrtega cikla izpolnili anketo, ki je pokazala, da so e-listovnik uporabljali izključno za potrebe šolskega dela. Našli so povezavo s Facebook profilom, prednost uporabe vidijo predvsem v tem, da so podatki na spletu sistematično pregledno urejeni, da znajo kritično prijateljevati. Težave, s katerimi so se srečevali, so bile predvsem tehnične narave: dodajanje datotek, urejanje pogleda ipd.

Uporaba e-listovnika je smiselna in uporabna, saj zagotavlja sistematično shranjevanje učnih listov, posameznih del, raziskovalnih pristopov in nalog, interpretacijo rezultatov, grafične prikaze, prikaze s fotografijami in organiziranje pogledov, ki jih lahko določijo tudi sami dijaki.

Kategorija: Četrtek, Program