SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

Razvoj digitalnih kompetenc pri delu z nadarjenimi učenci

Nela Bejat Krajnc, Bor Černec, Osnovna šola Pod goro Slovenske Konjice

Koncept dela z nadarjenimi učenci predlaga drugačen način poučevanja in dodatne aktivnosti učencev na njihovih močnih področjih, z upoštevanjem individualnosti ter osebnih interesov. V prispevku prikazujemo primer rabe elektronske učilnice kot prostora za razvoj digitalnih kompetenc učenca. Združili smo interes učenca za tuj jezik in rabo IKT. Učenec je imel v učilnici izvajalske pravice in je pod mentorstvom učitelja iskal in pripravljal e-vsebine. Te so bile v povezavi s tekočo snovjo in v funkciji lažjega razumevanja snovi, utrjevanja, preverjanja in motivacije. Učenec je dodajal spletne povezave do dodatnih gradiv, vstavljal video posnetke in pripravljal aktivnosti, s katerimi so učenci razvijali jezikovne veščine. Pri tem se je poglabljal v slovnična pravila, iskal in izbiral ustrezno besedišče ter najdeno nato preverjal in usklajeval z učiteljem – mentorjem. Učenec je poglabljal temeljno znanje v tujem jeziku in pri tem razvijal učne strategije z IKT, usmerjal lastno učenje in razvijal samostojnost ter odgovornost. Istočasno se je spremenila vloga učitelja, ki je namesto tradicionalnega podajanja učnih vsebin, postal mentor, ki omogoča učenčevo spletno raziskovanje in pridobivanje znanja, upoštevajoč njegovo individualnost in močna področja.

Kategorija: Četrtek, Program