SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

Podpora učiteljem pri vpeljavi IKT

Klemen Urankar, Gimnazija Franceta Prešerna Kranj

Vedno več šol se odloča za uporabo IKT na vseh področjih dela, od vodenja dnevnikov in redovalnice, do dnevne interakcije z dijaki in starši. Pogosto pa se pri vpeljavi IKT pozablja na »mehke« dejavnike, saj IKT sama po sebi ni čudežno zdravilo, ki bi kar samodejno rešilo vse težave.

Ključni dejavnik pri doseganju zastavljenih ciljev vpeljave IKT so predvsem njeni uporabniki – profesorji. Zato je zelo pomembno, da imajo pri vpeljavi nove tehnologije, ki jo skoraj vedno spremljajo določene težave, procesne ali tehnološke, profesorji kakovostno, strokovno in osebno podporo.

Na podlagi naših izkušenj pri vpeljavi IKT sistemov v učni proces smo identificirali naslednje pomembne korake vpeljave:

  1. Izbor oziroma vzpostavitev manjše ekipe, ki bo začela z vpeljavo IKT;
  2. Začetek uporabe v omejenem obsegu (npr. en razred) in identifikacija potencialnih težav;
  3. Prenos znanja in izkušenj na širšo ekipo ter nadaljnje zbiranje informacij o morebitnih težavah;
  4. Redna srečanja in stalna podpora širši ekipi pri tehničnih, didaktičnih in psiholoških izzivih;
  5. Postopna širitev in prenos znanja na vse profesorje.

V svoji predstavitvi bom podrobno razložil način, na katerega bi profesorje pripeljali do tega, da IKT vzamejo za svojo, da jim pomaga pri pouku in naredi predavanja veliko bolj kakovostna in zanimiva.

Kategorija: Četrtek, Program