SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

Medpredmetna povezava v učnem okolju Mahara

Jožica Tratar, Osnovna šola Šalovci, Breda Kerčmar, Osnovna šola Šalovci, Slavica Balek Haddaoui, Osnovna šola Šalovci, Sandra Vereš, Osnovna šola Šalovci

Predstavljamo uporabo e-listovnika pri učencih v procesu učenja v medpredmetni povezavi geografije, slovenščine, fizike ter domovinske in državljanske kulture in etike na izbrano temo. Učenci s pomočjo IKT tehnologije načrtujejo proces učenja v osebnem elektronskem učnem okolju.

Po korakih formativnega spremljanja znanja učenci izdelajo načrt učenja v učnem okolju Mahara. Izpolnijo zavihek Moje učenje, kjer ugotavljajo svoje predznanje, si zastavijo cilje in jih medpredmetno povežejo, iščejo strategije za dosego ciljev, zberejo dokaze, evalvirajo svoje delo, podajo vrstniško povratno informacijo. S pomočjo spleta poiščejo ustrezne podatke in z znanjem s področja urejanja besedil oblikujejo turistično zloženko.

Prednosti učenja s pomočjo IKT tehnologije so, da učencu učno okolje Mahara pomaga načrtovati in spremljati pot učenja in lastnega napredka. Zbrane ugotovitve in izdelke, naložene v osebno učno okolje, deli z drugimi vrstniki in učitelji, kar omogoča, da učenci in učitelji lahko dostopajo do zbranih gradiv, jih uporabijo in ovrednotijo. Tako učenje se lahko odvija med poukom, po pouku, v šoli in doma.

Kategorija: Četrtek, Program