SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

Kurikularne povezave v pedagogiki 1 na 1 omogočajo kompetence 21. stoletja

Iztok Škof, Osnovna šola Toma Brejca

Pri svojih učencih želim spodbuditi razvijanje kritičnega in ustvarjalnega mišljenja ter zmožnosti reševanja problemov in odločanja. Pomagam jim izgrajevati kompetence 21. stoletja in pridobivati znanje za življenje.

Želim individualizirati pouk, se prilagoditi posameznemu učencu in njegovim sposobnostim učenja. Učni načrt hočem preoblikovati tako, da se z njim približam učencu in njegovi radovednosti. Učence poskušam naučiti razmišljati, iskati odgovore na vprašanja, si postavljati prava vprašanja in dobiti odgovore nanje.

Kurikularne povezave, kot ugotavljajo različni avtorji (Škerjanc, Rutar Ilc), pomenijo povezovanje s pomočjo vsebin, dejavnosti, didaktičnih metod in postopkov (npr. aktivno učenje, projektni pristop), uporabo učnih orodij (npr. IKT), miselnih postopkov, veščin in navad (npr. razvijanje kritičnega mišljenja, ustvarjalnega mišljenja, zmožnosti reševanja problemov in odločanja, tako imenovanih veščin za 21. stoletje – 21st century skills).

Zato sem se povezal s predmetom geografija, pri katerem so učenci obravnavali Južno in Jugozahodno Azijo. Vsak učenec je dobil svojo učno enoto in smernice za delo iz učnega načrta. Najprej je naredil osnutek svojega izdelka, nato predstavitev za interaktivno tablo. Svoje delo je predstavil sošolcem. Pripravil je tudi dejavnosti za sošolce in s tem preveril, ali so razumeli njegovo predstavitev.

Kategorija: Četrtek, Program