SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

Sezuti maček – izobraževalna računalniška igra za učenje dveh algoritmov: urejanje z izbiranjem in urejanje z mehurčki

Ida Femc, Sara Ferlin, Klaudija Humar, Sabina Perenič, Matej Zapušek, Jože Rugelj, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, oddelek za matematiko in računalništvo

Učenje prek izobraževalnih računalniških iger je vedno bolj prisotno tudi v slovenskem šolskem prostoru. V okviru projekta pri didaktičnem računalniškem predmetu v četrtem letniku študija na Pedagoški fakulteti v Ljubljani smo izdelali izobraževalno računalniško igro za učenje algoritmov za urejanje, natančneje: urejanje z izbiranjem (selection sort) in urejanje z mehurčki (bubble sort). Učenec skozi zabavno zgodbo na intuitiven način spozna delovanje obeh algoritmov, sestavi njuno psevdokodo in ovrednoti pridobljeno znanje. Igra je še posebej uporabna, saj ne zahteva nobenega predznanja na področju programiranja. Tako jo učitelji lahko zlahka vključijo v svoj pedagoški proces brez predhodne razlage snovi.

V članku bomo opisali igro, izdelavo in ozadje njenega razvoja, pri čemer se bomo osredotočili na predstavitev vsebine v učencu smiselnem, razumljivem in motivacijskem učnem okolju. 

Kategorija: Četrtek, Program