SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

E-listovnik v formativnem spremljanju znanja pri pouku matematike: Krog in krožnica

Elizabeta Žabkar, Osnovna šola 8 talcev Logatec

Pri pouku matematike v osmem razredu sem se odločila za formativno spremljanje znanja o krogu in krožnici. Medtem, ko smo se v šoli učili o veččlenikih, so učenci doma, korak za korakom ponovili že znane pojme o krogu in krožnici in raziskovali, kaj vse novega bi se še lahko naučili. Pri delu sem jih usmerjala, spremljala in skupaj smo oblikovali vedno boljše izdelke. V svoje delo sem vključila e-listovnik. Učenci so v listovnik zapisali, kaj že znajo, kaj želijo doseči – kaj so njihovi cilji, kako bodo cilje dosegli, kje bi lahko svoje znanje še nadgradili in kako bodo dokazali, da so cilje dosegli. Med raziskovanjem so kritično prijateljevali s sošolci. Na koncu smo analizirali samoevalvacije učencev. Pri delu nas je vodila ustvarjalnost. Učenci so ustvarili čudovite predstavitve s pomočjo Power pointa in Prezija. Na roke so narisali slike, ki so jih kasneje fotografirali in shranili v listovnik. S krožnico in krogom so se zabavali in hkrati so se naučili veliko novega. Učenci so bili zelo motivirani za svoje delo, ki jim je omogočalo veliko ustvarjalnosti, raziskovanja in dela z računalnikom. Večina učencev je opravila vse naloge, s čimer sem dosegla zastavljeni cilj.

Kategorija: Četrtek, Program