SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

New-age raziskovanje in individualizirano učenje za ves Facebook

Boris Berenfeld, Tatiana Krupa, GlobalLab International, London, UK

Kljub splošnemu prepričanju, da predstavlja individualizirano učenje mentorstvo ena na ena oziroma prilagajanje vsebin in učnega načrta posameznikom, nam Global Student Laboratory dokazuje, da je učenje lahko zelo individualizirano, ko učenci sodelujejo v globalno razpršenih skupinah. Prispevek raziskuje, kako spletna platforma Global Lab omogoča na učence osredotočene projekte, v katerih je vsak učenec raziskovalec. S sodelovanjem v projektih, ki so naravnani na obravnavane teme, učenci pridobivajo vsebinsko in procesno znanje in zmožnosti. Ko enkrat obvladajo reševanje problemov, jim omogočimo, da razvijajo svoje projekte v podprtem okolju. Uporabijo lahko vse svoje zmožnosti, vključno z uporabo vzorčenja in zbiranja kvalitativnih ter kvantitativnih podatkov. Platforma podpira vzorčenje in aplikacije za pametne telephone tako, da omogoča pretok podatkov neposredno v podatkovno bazo Global Lab. Tam se vsi podatki prikazujejo na zemljevidu sveta, odvisno od tega, kje so bili zbrani, tako da lahko učenci izrišejo grafe, vizualizirajo in analizirajo informacijo. Zanimivo je, da lahko uporabijo enak postopek in način zbiranja podatkov, rezultati pa so različni. Kljub enakosti, ki je vgrajena v sistem, se podatki neizogibno razlikujejo. Tako tele-sodelovanje omogoča učečim samostojno učenje in neodvisno delo v svojem tempu, kljub temu pa so del skupnosti podobno mislečih sovrstnikov.

Kategorija: Četrtek, Program