SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

Poglej doma, ustvari v šoli

Dagmar Logar, Prva gimnazija Maribor

Ključna naloga učitelja informatike je usmerjanje učencev k aktivnemu, ustvarjalnemu in problemskemu učenju in ga pripraviti na kompetence 21. stoletja. Za vzpodbujanje dinamičnega in interaktivnega učnega okolja je metoda zvrnjenega (flipped) učenja zelo primerna, omogočilo pa jo je tudi sodelovanje v projektu e-Šolska torba, saj so dijaki izbranega oddelka prejeli tablične računalnike, ki jim omogočajo enake pogoje za učenje doma in v šoli. Metodo sem preizkusila za grafično oblikovanje v brezplačni aplikaciji SketchBook Express, ki je na razpolago za operacijska sistema iOS in Android. Dijaki so se na pouk pripravili tako, da so si v prostem času namestili aplikacijo in pogledali video vodnike, objavljene v e-učilnici predmeta. Pri pouku so se v prvi etapi dela razdelili v skupine in prešli na reševanje naloge na delovnem listu, ki sem ga objavila v e-učilnici. Pri delu so si pomagali, v primeru težav pa sem jim pomagala z usmerjevalnimi vprašanji. Če se je ista težava pojavila v več skupinah, sem rešitev demonstrirala s projekcijo zaslonske slike iPada, kar omogoča Apple TV. V drugi etapi dela so dijaki samostojno reševali avtentičen praktičen primer voščilnice in rešitev naložili v e-učilnico. Rešitve smo analizirali in ovrednotili, postopek izdelave najboljše rešitve pa tudi demonstrirali. Metoda omogoča dijakom večjo ustvarjalnost in samostojnost, učitelju pa več časa za aktivno delo z učenci, diferenciacijo in pristop, ki je prilagojen posamezniku.

Kategorija: Četrtek, Program