SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

Želimo si učence, ki bodo znali načrtovati svoje učenje! (Spodbujanje ustvarjalnosti s pomočjo e-listovnika pri angleščini, slovenščini in ljudskih plesih)

Magda Doberšek, Osnovna šola Dobje, Nataša Robič, Osnovna šola Dobje, Tina Zendzianowsky Čavš, Osnovna šola Dobje

Ena izmed prioritetnih nalog naše šole je spodbujanje razvoja ustvarjalnosti pri učencih na vseh področjih. Z vključitvijo v projekt EUfolio smo za veščino izbrali ustvarjalnost, ki jo z učenci načrtno razvijamo pri angleščini, slovenščini in ljudskih plesih. Kot orodje nam služi spletno okolje Mahara. Učenci so jo sprejeli z navdušenjem, saj jih je predvsem v delu, kjer so si ustvarili profil, spominjala na Facebook. Učitelji smo bili glede tega orodja malo skeptični, ker vizualno ni najbolj privlačen za osnovnošolske otroke, vendar smo nato ugotovili, da so učenci pri učenju, kako upravljati z Maharo, veliko hitrejši kot mi, učitelji.

Pri angleščini se je vsak učenec pisno izrazil o sebi, kar je tudi eden od ciljev pouka tujega jezika. S strani sošolca preverjeno besedilo je nato uporabil v filmu, ki ga je izdelal s pomočjo programa Movie Maker. V svetu slovenske poezije so učenci svojo ustvarjalnost predstavili s kreativnim pisanjem oziroma poustvarjanjem. Ljudski ples jim je bil osnova pri ustvarjanju lastnih koreografij, katerih dokazi so njihovi videoposnetki.

S pomočjo e-listovnika so učenci glede na kriterije uspešnosti spremljali svoj razvoj, postali odgovornejši za svoje učenje, in kar je najpomembnejše, bili zelo ponosni na svoje kreacije.

Kategorija: Četrtek, Program