SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

Tablični računalnik in barvni kontrasti pri pouku likovne umetnosti

Franc Grobelšek, Osnovna šola Bistrica ob Sotli, Osnovna šola Kozje

Pomen računalnika pri sodobnem pouku likovne umetnosti je že potrjen in o njem ne gre dvomiti. Uporabljamo ga kot učni medij, orodje za likovno ustvarjanje in kot informacijsko-komunikacijsko komponento. Tablični računalniki in sorodne naprave torej lahko služijo popolnoma istim namenom. S svojo enostavnostjo, specifičnimi fizičnimi lastnostmi in mobilnostjo pa odpirajo nove možnosti, ki jih je vredno skrbno pretehtati in smiselno uporabiti. Vključenost v projekt Inovativna pedagogika 1:1, nas je pri tem še dodatno spodbudila. Učence osmega razreda smo opremili s tabličnimi računalniki in skupaj z njimi raziskujemo. Tako razmišljamo o najbolj primernih likovnih vsebinah oziroma delih učnega procesa, kjer bi s tablico dosegli dodano vrednost, tako v smislu znanja kot tudi likovno ustvarjalnega dela. Konkretno predstavljamo primer uporabe tabličnih računalnikov v učnem sklopu o barvnih kontrastih. Tablice so učenci uporabili predvsem kot orodje za likovno gledanje in ustvarjanje. Tablični fotoaparat jim je s pomočjo igre svetlobe ponudil nove zanimive poglede na likovni motiv, program za izrezovanje pa jim je omogočil ustvarjanje zanimivih barvnih kompozicij. V sklepni fazi ure smo lahko s pomočjo brezžičnega omrežja v zelo kratkem času izvedli tudi kakovostno vrednotenje in vzpostavili  interno spletno razstavišče.

Kategorija: Četrtek, Program