Franc Grobelšek, Osnovna šola Bistrica ob Sotli, Osnovna šola Kozje
Pomen računalnika pri sodobnem pouku likovne umetnosti je že potrjen in o njem ne gre dvomiti. Uporabljamo ga kot učni medij, orodje za likovno ustvarjanje in kot informacijsko-komunikacijsko komponento. Tablični računalniki in sorodne naprave torej lahko služijo popolnoma istim namenom. S svojo enostavnostjo, specifičnimi fizičnimi lastnostmi in mobilnostjo pa odpirajo nove možnosti, ki jih je vredno skrbno pretehtati in smiselno uporabiti. Vključenost v projekt Inovativna pedagogika 1:1, nas je pri tem še dodatno spodbudila. Učence osmega razreda smo opremili s tabličnimi računalniki in skupaj z njimi raziskujemo. Tako razmišljamo o najbolj primernih likovnih vsebinah oziroma delih učnega procesa, kjer bi s tablico dosegli dodano vrednost, tako v smislu znanja kot tudi likovno ustvarjalnega dela. Konkretno predstavljamo primer uporabe tabličnih računalnikov v učnem sklopu o barvnih kontrastih. Tablice so učenci uporabili predvsem kot orodje za likovno gledanje in ustvarjanje. Tablični fotoaparat jim je s pomočjo igre svetlobe ponudil nove zanimive poglede na likovni motiv, program za izrezovanje pa jim je omogočil ustvarjanje zanimivih barvnih kompozicij. V sklepni fazi ure smo lahko s pomočjo brezžičnega omrežja v zelo kratkem času izvedli tudi kakovostno vrednotenje in vzpostavili interno spletno razstavišče.