SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

Odprto učno okolje v tretjem razredu

Mateja Pintar, Osnovna šola Dobje

Sodobna šola si prizadeva za sodelovanje in udeležbo vsakega posameznika, spodbuja iniciativnost, ustvarjalnost, aktivnost, evalvacijo in refleksijo. Odprta/sodobna šola ima najbolj kakovostno formativno spremljanje znanja, fleksibilno organizacijo učenja, bogato skladišče informacij in stalno možnost za kakovostno povratno informiranje. V prispevku predstavljam, na kakšen način smo začeli uvajati odprto učno  okolje v tretjem razredu.

Mobilne tehnologije so učencem omogočile, da so se učili kjerkoli, kadarkoli, s katerokoli napravo in s pomočjo kogarkoli. Učenci so sprejemali drugačnost, ker je tudi njim bila dana učna priložnost. Na voljo so imeli fleksibilen, odprt in dobro opremljen prostor z IKT opremo. Pouk je bil usmerjen na razvoj posameznika. Učenci so bili aktivno vključeni v načrtovanje učenja (kaj in kako se bodo učili, katera orodja in vire bodo pri tem uporabili). Lahko so svobodno raziskovali, razvijali bralno pismenost, se orientirali v naravi, sprejemali različne povratne informacije in se učili iz življenja za življenje.

Učenci so bili sposobni motivirati samega sebe za učne aktivnosti in imeli glavno vlogo v učnem procesu. Znali so poiskati informacije in uporabljati mobilno tehnologijo. Kot učiteljica sem jih spremljala in usklajevala potrebe učenja s poučevanjem. Na tak način se je pri učencih razvijala ustvarjalnost, samostojnost in motiviranost za delo.

Kategorija: Četrtek, Program