SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

Obrnjeno (flipped) učenje ter denarni fenomeni v angleščini

Margit Berlič Ferlinc in Maja Urlep, Srednja ekonomska šola Maribor

V prispevku bova obravnavali obrnjeno učenje pri timskem pouku, ki razvija ekonomsko strokovno terminologijo v tujem jeziku. Takšen način pouka smo izvedli v dveh paralelkah tretjega letnika ekonomske gimnazije.

Flipped/obrnjeno učenje in uvajanje angleščine v stroko zahteva določene spremembe in prilagoditve pouka. Za novo snov o inflaciji in deflaciji sva pripravili konferenčni posnetek, učni list za zapiske ob posnetku ter kviz v Moodlu (več rešitev) za preverjanje znanja. Dijaki so si ogledali posnetek doma, sproti reševali učni list ter čim bolje rešili kviz v spletni učilnici. Tako pripravljeni so pri dveh timskih urah znanje nadgradili z angleščino. Po ogledu risanke (vir: ECB) v angleščini so odgovarjali na kratka vprašanja, razumevanje snovi so preverjali z odvisniki in za domačo nalogo obnovili risanko o inflaciji v angleškem jeziku. Naslednjo uro smo snov utrjevali s pomočjo igre “Inflation Island” (vir: ECB) ter si ogledali posnetek o japonski deflaciji. Dijaki so ob tem vadili slušno razumevanje in ugotavljali pravilne/nepravilne trditve. Za evalvacijo so dijaki rešili spletni vprašalnik, v katerem so ocenjevali flipped/obrnjeno učenje in timski pouk ekonomije in angleščine. Večina dijakov je pozitivno ocenila novosti, le dijakom, ki imajo več problemov s tujim jezikom ali ekonomijo, takšen način učenja povzroča težave.

Kategorija: Četrtek, Program