SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

Drevo v treh letnih časih

Simona Zobec, IV. osnovna šola Celje, Ivanka Federnsberg-Turinek, IV. osnovna šola Celje

Projektno delo z naslovom »Drevo v treh letnih časih« smo v preteklih letih izvedli pri pouku naravoslovja tako, da smo zbirali posamezne opazovalne liste (zabeležke) in jih vstavljali v mapo. V šolskem letu 2013/2014 pa zbirko zabeležk in zapise povratnih informacij vodimo v elektronski obliki v projektu EUfolio.Učenci v učnem okolju e-listovnika beležijo, rišejo in shranjujejo fotografije, ki nastajajo ob opazovanju izbranega drevesa skozi tri letne čase (jesen, zima, pomlad). Znanje naravoslovja bogatijo z uporabo IKT ter pri tem kritično prijateljujejo s sošolci in učitelji. Učenci na ta način spremljajo svoje delo, hkrati pa imajo možnost hitre povratne informacije, samovrednotenja in samoregulacije. Najprej so prejeli splošna pisna navodila za opazovanje izbranega drevesa skozi letne čase, nato pa so se seznanili z e-listovnikom, kar je bilo nekaterim učencem zelo blizu, drugim pa manj. Učenci, ki so tovrstno obliko z lahkoto osvojili in jo sprejeli z navdušenjem, so nudili pomoč sošolcem in tako postali soustvarjalci in sodelavci v projektu.V projektnem delu so se srečali zizkustvenim učenjem, medpredmetnim povezovanjem, s timskim sodelovanjem, kritičnim prijateljevanjem, formativnim spremljanjem in samovrednotenjem.Učni cilji vsakega učenca so, da spozna značilnosti izbranega listnatega drevesa, razume spremembe skozi posamezne letne čase ter opazuje, analizira in vrednoti nastale spremembe. S pomočjo ozaveščenosti prepoznava bistvo dogajanja v naravi.

Izboru drevesa je sledila izdelava osebne izkaznice drevesa, tedensko opazovanje sprememb, sprotno beleženje, risanje, fotografiranje, vnašanje v učno okolje e-listovnika in vrednotenje lastnega dela.

Kategorija: Četrtek, Program