Daša Bejat Krajnc, Osnovna šola Dušana Flisa Hoče
Učenje matematike zahteva redno učenje in ponavljanje. Včasih se zgodi, da določeno snov pozabim. Če se “pozabljena” snov nahaja v letošnjem učbeniku, potem jo lahko hitro ponovim. Večja težava se pojavi, če želene snovi ni v učbeniku. Takrat si pomagam z e-učbeniki, ki so uporabni tudi v drugih primerih. Zamislila sem si tri primere, v katerih sem primerjala uporabo papirnega učbenika in e-učbenika: 1) želim nadoknaditi zamujeno snov zaradi manjkanja pri pouku; 2) ponavljam in utrjujem snov, ki smo jo predelali v šoli, 3) novo snov se želim naučiti, preden nam jo bo razložila učiteljica. V prispevku bom predstavila način, kako sem primerjala oba učbenika za peti razred osnovne šole. Ugotavljam, da se lahko matematiko učim iz obeh učbenikov, ima pa uporaba e-učbenika nekaj prednosti. Veliko raje se učim z računalnikom: pri reševanju nalog takoj dobim rešitev, naloge so zanimive. Slabost je ta, da računalnika za učenje nimamo v šoli pri pouku matematike.