SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

Preverjanje znanja s pomočjo mobilnih naprav

Dragica B. Banović, Šolski center Novo mesto, Srednja elektro šola in tehniška gimnazija

Razvoj sodobne informacijsko komunikacijske tehnologije je v šolski prostor vnesel tako nove metode izobraževanja kot sodobnejše metode preverjanja in ocenjevanja znanja. Tradicionalne učbenike in zelene table so zamenjali e-, i- ali d-učbeniki, uporabni na mobilnih napravah ter interaktivne table. Dijaki spremembe z navdušenjem sprejemajo. Edina slabost teh orodij je ta, da si morajo dijaki zagotoviti ustrezno mobilno napravo.

Učitelji smo z informacijsko komunikacijsko tehnologijo pridobili sredstvo za motivacijo dijakov, hkrati pa tudi zahtevo po spoprijemanju z vedno novimi izzivi. Tak izziv je tudi preverjanje znanja s pomočjo mobilnih naprav.

V preteklem letu sem pričela z uporabo iPad-a pri pouku kemije. Ta mi je omogočal »premagovati prepad med konkretnimi in abstraktnimi predstavitvami kemijskih pojmov in procesov« (Vrtačnik, 1999). V pouk sem pričela vnašati aktivnosti, pri katerih so dijaki uporabljali lastne tablične računalnike ali mobilne telefone. Te sem vključevala predvsem v sprotno preverjanje znanja, pri čemer sem si pomagala s kvizi v spletnih učilnicah Moodle, ki sem jih dopolnjevala z različnimi on-line anketami (predvsem z uporabo Google uporabniškega računa). Spoznavali smo spletno aplikacijo Socrative, uporabljali glasovalni sistem Kliker.

V letošnjem šolskem letu smo vključeni v pilotni projekt Uvajanje in uporaba e-vsebin in e-storitev, ki ga vodi Zavod RS za šolstvo. Oddelek dijakov drugega letnika je bil opremljen z Asus tabličnimi računalniki, kar je posamezniku zagotovilo delo na lastni napravi, učiteljem pa omogočilo še aktivnejše oblike pouka kot tudi problemsko zasnovan pouk. 

Kategorija: Četrtek, Program