SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

Video predstavitev kot prednostna komponenta e-listovnika pri iskanju zaposlitve

Dejan Paska, Srednja šola za oblikovanje Maribor

Namen prispevka je predstaviti alternativni način oblikovanja življenjepisa v obliki video predstavitve kot prednostne komponente e-listovnika pri iskanju zaposlitve ali dela. E-listovnik, kot sodobna oblika portfelja, omogoča ob zbiranju lastnih dosežkov tudi alternativne načine osebne predstavitve s ciljem aktivnega iskanja zaposlitve na skupnem evropskem trgu dela.

Običajni načini iskanja zaposlitve ali dela v današnjem svetu, ki temelji na podobah, običajno niso dovolj učinkoviti, zato je treba uporabiti alternativne pristope, prilagojene današnjemu času. Video predstavitev, kot oblika multimedijske predstavitve, vsebuje močan retorični potencial. Z detajli, ki jih uporabimo v videu (barva, podoba, gib, glas, glasba, oblika, tempo itd.) lahko gledalca prepričujemo razumsko, čustveno ali osebnostno, kar so hitro spoznala in v največji možni meri tudi izkoristila podjetja pri promociji izdelkov in storitev.

Namen prispevka ni enačiti promocije izdelka ali storitve s promocijo osebe, ampak zgolj uporabiti nekatera dognanja in rešitve s tega področja. Prav tako tudi strokovnjaki s področja upravljanja človeških virov uporabljajo besedno zvezo osebna blagovna znamka. Teoretične osnove v prispevku bodo utemeljene s primerjavo praktičnih izvedb dveh video predstavitev: Smiljana Škarice, bivšega dijaka SŠOM in mednarodno priznanega frizerja ter Andreje Šiler, dijakinje zaključnega letnika programa frizer.

Kategorija: Četrtek, Program