SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

Različni pogledi na e-listovnik in njegova vloga v procesu učenja

Leonida Novak, Ada Holcar Brunauer, Zavod RS za šolstvo

Namen prispevka je predstaviti možnosti vključevanja e-listovnika v pouk, ki je dinamičen in ki predstavlja za učenca izziv, saj ga postavlja v aktivno vlogo, obenem pa omogoča spremljanje napredka učenca, kjer ključno vlogo odigra učiteljeva povratna informacija v procesu učenja.

V prispevku bo  predstavljen e-listovnik v luči dveh šolskih sistemov: slovenskega in škotskega. V prvem gre za uvajanje razvojnega e-listovnika v šolsko prakso in v za t.i profil učenca. Povezovalni element obeh sistemov pa so elementi formativnega spremljanja, ki se v slovenskem šolskem prostoru  počasi uveljavljajo, v škotskem pa so temeljna doktrina učenja in poučevanja. Ključni poudarek prispevka se kaže v stalnem opozarjanju na potrebo po večjem pomenu e-listovnika v procesu izobraževanja učenca, ki naj ima tako vrednotenjsko kot odnosno funkcijo, obenem pa naj učitelju predstavlja dodano vrednost in ne oviro.

Temeljni poudarki predstavljenega prispevka bodo sledeči: e-listovnik kot dokumentiran proces učenja, poučevanja in dosežkov, primer e-listovnika učenca v slovenski in škotski osnovni šoli in njuni funkciji, možnosti za razvoj e-listovnika in krepitev njegove vrednosti v šolskem sistemu ter avtonomno odločanje učitelja o uvajanju e-listovnika v poučevanje.

Kategorija: Četrtek, Program