SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

Z računalniško-izobraževalno igro po sledeh Atlantide ter po osnovnih poteh programiranja funkcij in procedur

Katja Skubic, Davor Zupan, Sara Drožđek, Matej Zapušek, Jože Rugelj, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, oddelek za matematiko in računalništvo

Izdelave igre smo se lotili z namenom, da učencem, ki se učijo programiranja in algoritmičnega razmišljanja, čim bolj zanimivo in zabavno predstavimo temo: funkcije in procedure. Z vključevanjem humorja in motivacijskih elementov smo skušali doseči, da se bodo učenci veselili igranja igre, s tem pa pridobili osnovno znanje o funkcijah in procedurah. Tema je za učence, ki se z njo prvič spoznavajo, precej zahtevna, zato smo z namenom, da bi olajšali prenos znanja, vključili veliko zanimivih aktivnosti, ki smo jih predstavili v privlačni zgodbi. Igro smo izdelali v okviru predmeta Z informacijsko komunikacijsko tehnologijo podprta učna gradiva na Pedagoški fakulteti v Ljubljani, smer matematika in računalništvo, kot projektno skupinsko delo. Članek opisuje podroben potek izdelave igre, scenarij, vključene aktivnosti in učne cilje, ki smo jih želeli naučiti.

Končni izdelek je primer, kako izdelati didaktično ustrezno, teoretično zasnovano igro, ki učne cilje spretno zakrije v kontekst igre in tako omogoči, da se otrok ob igranju nezavedno uči pomembnih konceptov iz programiranja. Delo še ni končano, saj bomo izdelek testirali z beta testiranjem, dodatna testiranja bodo opravljena še v okviru prakse v osnovnih šolah. Po končanih testiranjih, bomo na podlagi ugotovitev igro še izboljšali.

Kategorija: Četrtek, Program