SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

Prihodnost učenja (The Future of Learning)

Tehnologije družabnega poslovanja, ki pomagajo ljudem, da se med seboj povežejo, komunicirajo in si izmenjujejo informacije, igrajo ključno vlogo tudi pri preoblikovanju osnovnih in srednjih šol ter institucij, ki delujejo na tem področju. Nove generacije učencev vsak dan uporabljajo spletna družbena orodja za komunikacijo, medsebojno sodelovanje in povezovanje z vrstniki ter družinskimi člani. Enako funkcionalnost pričakujejo tudi v učnem okolju na osnovnih in srednjih šolah ter univerzah, ki jih obiskujejo. Hkrati si tudi delodajalci želijo diplomantov, ki bodo znali uporabljati tehnologijo in sodelovati z drugimi, saj so te veščine nujen pogoj za uspeh v družabnem poslovanju. Če želijo pripraviti učence in študente za prihodnje delo, morajo izobraževalne ustanove ustvariti okolje, ki podpira družbeno kulturo recipročnosti in izmenjave informacij ter dostop do poslovnih orodij, ki jih bodo ti uporabljali skupaj z družbenimi mediji in pri medsebojnem sodelovanju. Z uvedbo tovrstnega, kolaboracijskega pristopa lahko izobraževalne ustanove nadgradijo učenje in raziskovanje, izboljšajo administrativne postopke in okrepijo vezi med univerzitetno sfero in gospodarstvom.

Scott Neuman is the Director of Marketing & Communications for IBM’s Central & Eastern European region.  His responsibilities include all levels of marketing and communications from advertising to demand generation to digital and social channels, spanning all of IBM’s business units.

Kategorija: Četrtek, Program