SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

S tabličnim računalnikom pri pouku likovne umetnosti ter tehnike in tehnologije

Frančiška Hvalc, Osnovna šola Dobje

Predstavljam uporabo tabličnega računalnika pri pouku likovne umetnosti ter tehnike in tehnologije. Ob pričetku uporabe tabličnih računalnikov sem se vprašala, kako lahko njihova uporaba obogati pouk, kakšen je njen doprinos h kakovosti pouka, ali je znanje bolj ali vsaj enako kakovostno, o njenem vplivu na motivacijo učencev.Učenci so uporabljali tablični računalnik v različnih fazah pouka (motivacija, ponovitev snovi, usvajanje, utrjevanje, preverjanje, evalvacija). Predstavljam dva načina uporabe. Pri pouku tehnike in tehnologije so učenci z metodo sodelovalnega učenja (ekspertne in matične skupine) dopolnili snov o lesnih gradivih. S pomočjo tabličnega računalnika so dostopali do spletne učilnice šole, kjer so bila navodila za delo, učni list, povezave do učnih vsebin in do spletne učilnice z e-gradivi za tehniko in tehnologijo. Ob zaključku sodelovalnega učenja so učenci preverili usvojeno znanje o lesu s kvizom v spletni učilnici.

Pri likovni umetnosti smo usvajali novo snov Barvni odtenki s pomočjo tabličnega računalnika (Slikar), nato so si učenci v e-listovniku postavili cilje za rešitev likovnega problema, zapisali kakšno predznanje imajo, strategije, po končanem delu so izdelek fotografirali in ga evalvirali.Ugotavljam, da se je pri učencih aktivnost povečala in časovno podaljšala, kakovost znanja je bila enaka, pri nekaterih večja kot prej, med učenci se je povečalo sodelovanje.

Kategorija: Četrtek, Program