Jaka Banko, Milenko Stiplovšek, Zavod RS za šolstvo
V odprti učilnici bo prikazana možnost uporabe tabličnega računalnika pri pouku fizike med obravnavo loma svetlobe. Najprej bodo udeleženci na tablični računalnik naložili aplikacijo, ki omogoča merjenje kotov na fotografijah. Nato bodo fotografirali potek žarka laserske svetlobe, ki se pod različnimi vpadnimi koti lomi na meji med zrakom in vodo in na fotografijah izmerili vpadne in lomne kote. Vrednosti izmerjenih vpadnih in lomnih kotov bodo primerjali z rezultati, ki jih prikaže simulacija prehoda svetlobe iz zraka v vodo v e-učbeniku ter komentirali rezultate primerjave. Podane bodo še pobude/vprašanja, ki bi naj k razmišljanju vzpodbudile/-a najbolj sposobne učence. Preizkusili bodo možnost uporabe tabličnega računalnika kot pripomočka, ki omogoča učencu takojšnje posredovanje rezultatov meritev, izračunov, ugotovitev ipd. učitelju.