Tatjana Lubej
Podajanje povratne informacije o opravljenem delu ustno ali pisno? Katero je trajnejše in ima za prejemnika večjo vrednost? Odgovora na vprašanji bomo iskali pri prikazu učne ure predstavitev govornega nastopa s podajanjem povratne informacije učitelja in sošolcev v EUfoliu. Pregledali bomo Forum v EUfoliu (okolje Mahara), v katerem je bila za vsakega učenca odprta nova tema, v katero so vstavljena navodila za delo in kriteriji za ovrednotenje govornih nastopov, ki so jih pripravili učenci. Sodelujoči si bodo pogledali, kaj je avtor govornega nastopa samostojno dodal v svojo temo, kako so ostali učenci neposredno po opravljeni predstavitvi ovrednotili govorni nastop in na kak način je avtor iz povratnih informacij izluščil dobre lastnosti svojega dela in napravil načrt za odpravo slabših.
Predstavljena bo tudi naloga učitelja, ki je učence predhodno pripravil na tako obliko podajanja povratne informacije in je po opravljenem delu pregledal delo učencev ter vsakemu napisal komentar o njegovem delu. Zadnje dejanje pri učni uri bo neposredno podajanje povratnih informacij (pisno in ustno) in vrednotenje njihove vrednosti ter koristnosti.