Nives Markun Puhan, Leonida Novak, Amela Sambolić Beganović, Zavod RS za šolstvo
Udeleženci odprte učilnice se bodo odpravili na pot, ob kateri bodo na kontrolnih točkah skrite miselne naloge pod QR kodami. S QR kodami dosežemo učinek skrivnostnosti, saj naloge niso vnaprej berljive. Dejavnost bo potekala tako, da bo en član skupine na kontrolni točki s čitalcem na mobilni napravi QR kodo pretvoril v besedilo. Tega bo naglas prebral ostalim članom. Cilj bo rešiti naloge, ki spodbujajo k uporabi in povezovanju znanja s poudarkom na miselnih procesih na višjih taksonomskih stopnjah. Ob dejavnosti bodo udeleženci razvijali branje z razumevanjem, se urili v zbranem poslušanju, osredotočenosti na problem in iskanju izvirnih rešitev.
Obdobjem ustvarjalnega razmišljanja bodo sledila obdobja telesne dejavnosti. S tem bomo omogočili možganom boljšo oskrbo s kisikom, pa tudi izmenjavo obdobij budnosti in koncentracije ter počitka. Udeležencem bomo pred pričetkom dejavnosti namestili še posebne naprave. O njih jim ne bomo nič vnaprej povedali: niti kako delujejo, niti čemu so namenjene. Spodbudili jih bomo k spremljanju vrednosti na zaslonu glede na način gibanja in k interpretaciji podatkov. Pripravljena dejavnost je primerna za učence razredne stopnje. Delavnico bomo izpeljali na prostem, zato opozarjamo udeležence na primerno udobno obutev in oblačila.