Aleš Smrekar, Mateja Šmid Hribar, Jernej Tiran, Geografski inštitut Antona Melika, ZRC SAZU
V odprti učilnici bomo simulirali poskus interpretacije okolja ob reki Iški na območju Krajinskega parka Ljubljansko barje, od prikaza geomorfoloških značilnosti in pestrosti porečja, prek vloge in pomena podzemne in površinske vode do odnosa voda–človek nekoč in danes. Interpretacija reke Iške je zasnovana s privlačno učno potjo, z možnostjo nadgradnje z zabavnimi e-lekcijami in zanimivi terenskimi nalogami za učence, ki si jih učitelji predhodno pripravijo na spletnem portalu.
E-lekcije so pripravljene za tri starostne skupine, skladno z učnimi načrti, dodana pa so jim tudi didaktična priporočila. Raziskovanja se bodo udeleženci lahko lotili tudi s pomočjo spletne aplikacije terenskih nalog »Barjanska banka«, ki so odlično izhodišče za terensko delo (več kot 50 nalog za tri starostne skupine učencev) in so namenjene predvsem učiteljem.