SIRikt 2014

26. – 30. 5. 2014

SIRikt 2014 - 26. – 30. 5. 2014

Assessment as Learning in the Digital Age (Vrednotenje kot način učenja v digitalni dobi)

Nove tehnologije lahko podpirajo tako formativno vrednotenje (vrednotenje za učenje) kot sumativno vrednotenje (preverjanje znanja) in tako povečujejo pestrost možnosti za ocenjevanje. Danes lahko učence ocenjujemo s pomočjo simulacij, e- listovnikov ali interaktivnih iger. Formativno vrednotenje lahko omogočite s sistemom spletnega vrstniškega ocenjevanja, prilagojene povratne informacije s pomočjo računalnika, samovrednotenja in različnih pristopov, ki združujejo učitelje, vrstnike in samodejne povratne informacije. Vidiki vrednotenja, opredeljene kot ključne za prihodnji razvoj na mednarodnih srečanj na vrhu (EDUsummIT 2011 in 2013 http://www.edusummit.nl/), kjer so se zbrali odločevalci, praktiki in raziskovalci, so: vključevanje študentov v vrednotenje, digitalno izboljšana ocena in ocena, ki vključuje sodelovalno učenje. Pomen vrednotenja kot konteksta učečega je bil opredeljen kot še posebej pomemben za učenje v 21. stoletju. Tako vrednotenje je še posebej očitno tako v virtualnem vrednotenju uspešnosti in tehnološko podprto okoljih, kjer lahko izkušnja vrednotenja hkrati tudi zavzeto učenje. Izhajajoč iz izkušnje pri našem delu z učenci in učitelji v zadnjih letih bom preučila, kako se vrednotenje lahko izkaže kot podpora učenja in učencev ter različnih vlog, ki jih lahko imajo nove tehnologije. Naše delo je pokazalo, da predstavlja razvoj učiteljeve in učenčeve uporabe vrednotenja velik izziv, vendar lahko privede do boljših učnih dosežkov in samoregulacije učenja.

Mary Webb je višja predavateljica na oddelku Informacijska tehnologija v izobraževanju na King’s College v Londonu in hkrati vodi raziskovalno delovno skupino. Mary je raziskovala in razvijala načine uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije v učenju in poučevanju ter tudi poučevala na teh področjih. Njeno sedanje raziskovalno delo vključuje pedagogiko za računalniško in informacijsko izobraževanje, pedagogiko in profesionalni razvoj učiteljev z uporabo IKT, računalniško podprto modeliranje in formativno vrednotenje. Je tudi soavtorica ICT inside the Black Box.

Kategorija: Petek, Program