Robert Murko, Osnovna šola Videm pri Ptuju
Pri pouku se mnogo učiteljev pri svojem delu srečuje z govornimi nastopi učencev, raznimi predstavitvami ipd. Učenci morajo za ta name izdelati plakate. Pogosto se še uporabljajo »papirnati plakati«, vendar so le-ti na voljo učencem samo v določeni učilnici in samo določen čas. S pomočjo Glogsterja (http://www.glogster.com/) omogočimo učencem izdelavo elektronskih plakatov v okolju, ki je enostavno za uporabo, za izobraževalne namene brezplačno in seveda dostopno vsem učencem, kadarkoli in kjerkoli. Predstavljen je primer uporabe Glogsterja pri pouku naravoslovja. Učenci so na določeno temo izdelali plakate s pomočjo Glogsterja.
Učenci delajo v manjših skupinah (trojkah). Delo si razdelijo glede na svoja močna področja, tako da eden prevzame terensko fotografiranje, drugi pripravi glasbeno podlago in tretji oblikovanje celostne podobe. Pred začetkom skupaj določijo osnovni koncept plakata. Na podlagi smernic, ki so jih določili skupaj, pripravijo vsak svoj del. Poudarek je na sodelovanju, usklajevanju in razvijanju močnih osebnih kompetenc v sklopu skupnega izdelka. Izdelek nastaja on-line, zato ga učenci lahko v vsakem trenutku vidijo kot celoto in tako spreminjajo ter izboljšujejo. Končni izdelek je dostopen vsem učencem in služi kot kakovosten multimedijski učni pripomoček.